marți, 7 decembrie 2010

Banii vorbesc

Urmeaza sa ma angajez. Nu ma dau in vand dupa activitatea pe care urmeaza sa o desfasor dar, nu stiu ce altceva sa fac. Daca as avea in cont, in mana, sub perna sau la ciorapi 10.000 de euro nu as sti ce sa fac cu ei. Deocamdata. Pentru ca nu am un scop. Ma gandesc sa ajung sa ma cunosc mai bine, sa fiu un om mai bun, si lucrurile astea nu necesita bani. 
Am vrut chitara, mi-am cumparat (acum sta prafuita intr-un colt), mi-am platit taxa la scoala de arte, mananc in fiecare zi, merg la sala. Ce sa fac cu mai multi bani? Pentru a evolua am nevoie de scopuri, obiective. Ce mi-as putea dori? 
O masina? Nu ar fi o investitie, din contra.
O casa? Din salar? In Romania? In alta viata poate.
Excursii? Am toata viata la dispozitie sa calatoresc.
O afacere prospera? Pentru mai multi bani? Ma invart in cerc.
Oare numai eu trec prin faza asta? E chiar asa ciudat sa nu vrei bani? Vreau sa imi ocup timpul cu folos, sa fiu apreciata, sa ma simt utila. Pana gasesc ceva ce ma pasioneaza, voi minti la interviuri spunand ca sunt entuziasmata de postul pentru care aplic. Ocupandu-mi timpul cu o activitate care nu-mi face placere sper sa o descopar pe cea care ma va fascina.
Dar cat timp nu sunt impacata la nivel personal, nu pot sa ma gandesc la chestiuni pragmatice. Cat timp nu am siguranta unui venit nu pot sa ma gandesc la viata de familie. Care e scaparea?

Un comentariu:

  1. Cristina Cristina ... se vede ca nu ai dat de bani :D la inceput cand lucram la 4 ore imi ajungeau la limita, cand am trecut la 8 ore si venitu s-a dublat iar imi ajungea tot la limita, acuma ca am promovat si aproape ca s-a dublat iar salaru mai ca nu imi ajunge dupa o luna pe alta :))) deci cu cat ai castiga mai mult cu atata ai strica mai mult si tu zici ca ce sa faci cu banii ? sa ii ai in mana numa sa vezi ce repede ai afla :))))

    RăspundețiȘtergere