duminică, 28 noiembrie 2010

Prima data

Se zice ca daca esti silit sa mergi cu cineva un kilometru, du-te doi. 

Asa am facut si astazi seara si drept recompensa, pentru prima data am fost ceruta in casatorie :) Nu ca tanjeam dupa o cerere in casatorie, nici nu vreau sa seduc cat mai multi baieti pentru a colectiona cereri, dar imi inchipuiam altfel acest moment special in care baiatul isi ia inima in dinti si hotaraste sa-si puna capat zilelor (de burlac fericit). Speram ca pentru prima data cand voi auzi cuvintele magice, "vrei sa fii sotia mea?", sa nu ma apuce rasul. As fi vrut sa nu mai pot de emotie, sa-mi musc buzele sa nu plang, dar nu, eu am ras. 

Probabil reactia mea reflecta partial parerea mea despre casatoria din ziua de azi. Cuplurile si oamenii in general nu mai vad casatoria ca unirea in fata lui Dumnezeu, ci este considerata o sporire semnificativa a bugetului. Daca isi permit nunta inseamna ca au bani. Sau au nevoie de banii care urmeaza sa-i "castige". Dar nu vreau sa generalizez. 

Daca am dori doar binecuvantare, multe firme nu ar mai exista. Nu am mai vrea ca la marele moment sa fie prezenti 300 de oameni dintre care despre 200 am auzit doar in povesti, nu am cauta cel mai bun dj/cantaret/formatie, rochiile domnisoarelor de onoare ar putea fi si in culori si modele diferite, meniul ar putea fi mai ieftin de 100 lei, mireasa nu ar mai trebui furata.

Ar fi foarte sec nu? De acord. Nu ar mai sti lumea ca barbatul isi iubeste femeia. Dar de ce avem nevoie de recunoastere? De ce ne pasa atat de mult de parerea celor din jur? Oare chiar face parte din natura umana sau este doar rezultatul efectului de turma?

Nu stiu. Mie imi convine sa fiu singura care stie ca sunt iubita. Daca afla prea multi exista riscul sa fiu tinta celor mai putin fericiti. Pana una alta, casa de piatra tuturor celor care urmeaza sau au facut deja pasul cel mare.

15 comentarii:

  1. si...cine te iubeste pe tine mai mult decat oricine pe lumea asta ??
    eu si ada :x:X:x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Hanina: nu ma mai peria ca alt cadou de ziua ta nu mai primesti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce ai raspuns? :O:O:O:O :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Olga: Am incercat sa ma fac ca ploua, da asa se uita la mine ca mi-o scapat un zambet :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai, trebuie sa recunosc ca pe mine cvintele "prima data" ma duc cu gandul numai si numai la sex. Nu inteleg de ce :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristi: Deabia asteptam sa zica cineva asta. E o strategie de marketing :)) Cu un astfel de titlu, cu greu te abtii sa nu intri sa vezi despre ce e vorba. Poate dezamagirea e mare, dar o sa-ti treaca :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu razi de oamenii sinceri acuma?

    De ala ca te-a cerut in casatorie si de mine ca musc strategiile de marketing :)) (puteam sa o musc si sa nu o si spun =)) )

    Asa sunteti voi feteleee... nu apreciati sinceritatea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cristi: Da cum ti-ai imaginat ca o sa incep sa povestesc despre prima data "prima data"? :)))
    Asa de rar sunteti sinceri incat trebe sa profit de ocazie si sa va iau peste picior :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vecina...eu tot te chem la nunta cand ma marit:p...si nu o sa ma marit ca sa fac avere....ci ca sa sarbatoresc alaturi de cei dragi(subliniez "cei dragi" ca sa te simti) faptul ca las in urma viata de "fata" si incep o noua viata alaturi de cel iubit....
    hai ca am scris frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Larisa: Multumesc pentru invitatie de pe acum. Tu esti una dintre exceptii, am si zis ca nu vreau sa generalizez.

    RăspundețiȘtergere
  11. dar ce ar avea daca ai povesti despre "prima data"? ar fi rau? oricum blogul e ca un jurnal:P:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cristina, chiar asaa... ca tot vorbim de marketing, tu tii ce vinde cel mai bine? :))

    Daca vrei sa ai succes, scrie despre... prima data :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristi: stiu eu ce vinde, dar deocamdata nu pot sa incasez..dupa ce imi pun blogul la punct, vor aparea si subiecte mai picante :) Poate despre prima data, cine stie? :P

    RăspundețiȘtergere