marți, 16 noiembrie 2010

Sa intram in rand cu oamenii normali

Acum ca v-am zis despre ultima mea zi, ar fi timpul sa va spun si cate ceva despre mine.
Sunt din Oradea, am 22 de ani, sunt studenta la Facultatea de Stiinte Economice, master anul I, specializarea Marketing si comunicare in afaceri. Sunt si cu ce folos? Pe sistemul "stii si la ce te ajuta ca stii?" Despre asta intr-un post viitor :)
Am doua prietene foarte bune, Andreea(22) si Hanina(26, sper ca o sa ma ierti) si ne-am autoporeclit Powerpuff girls :) Am vazut maxim doua episoade, eu nu prea ma dau in vant dupa desene. Toate trei cantam in diverse coruri din oras, ele de mai de mult, eu de vreo 2 ani si din toamna suntem eleve ale Scolii Populare de Arte Francisc Hubic, sectiunea canto clasic.
De ceva vreme incoace am o manie. Inregistrez cu ajutorul unui mp4 player tot ce apuc: concerte, spectacolele de la opera, repetitiile de la cor, drumurile de intoarcere de la diverse deplasari cu corul...ma asigur ca voi avea amintiri diverse, si video si audio si sub forma de poze.
Am un profesor la facultate foarte tare care ne-a obligat sa ne facem site unde sa punem referate si proiecte..eh..daca ar vedea ca acum am si blog, ar fi mandru de mine :D Tot respectul pentru domnul Coita.
Mai multe despre mine veti afla in curand, nu sunt secretoasa. Si daca am secrete adevarate, le pastrez stric pentru mine si le voi lua cu mine in mormant.
Observ ca vorbesc destul de mult despre moarte, nu stiu de ce :)

Un comentariu:

  1. nu te IERT !!! mai ales ca nici nu am implinit inca varsta asta odioasa :(((

    RăspundețiȘtergere