miercuri, 17 noiembrie 2010

Numai geniile folosesc mijloacele de transport in comun

Cred ca asa gandesc cei de la Facultatea de Stiinte Economice Oradea, avand in vedere faptul ca doar studentii cu medie peste 9.60 au primit 50% reducere la abonamentele OTL. Cum se face ca in anii precedenti se dadeau reduceri pentru cei cu media peste 8? Inteleg ca exista un buget, limitat si el si mi se pare firesc ca cei care se straduiesc si au note bune sa fie rasplatiti pe diverse cai, dar chiar asa?
S-a ajuns ca la Marketing si comunicare in afaceri sa primeasca reducere 100% 2 persoane, aceleasi care primesc si bursa. Daca nu sunt o minte luminata inseamna ca am mai multi bani?
Nu ma refer aici la reducerea de 50% de care toti studentii beneficiaza, ci de restul pana 100%. Nu e tot una sa circuli gratis, sau pe 25 de lei lunar.
Se pare ca m-am obisnuit cu prea mult bine. Nu-i nimic, ma voi stradui sa iau doar note de 9 si 10.
Not!

11 comentarii:

  1. eu cred ca ei cred ca doar geniile merita reducere :)

    Pe principiu " nu inveti destul, chinuiete"

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ma considerati un geniu?..:D multumesc..multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa mentionez ca la media 9.60 se poate ajunge si prin alte cai decat invatatul, mai putin ortodoxe :P

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa transpiri mult pt a ajunge la asemenea performanta. Ice ne poate spune cate vise umede a avut :))

    RăspundețiȘtergere
  5. si daca as avea 100% reducere la OTL tot cu masina as circula :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Paul: si eu la fel daca as avea masina :))

    RăspundețiȘtergere
  7. hm....eu nam transpirat atat de mult pt 9.7(care e media mea de fapt)..prefer sa transpir pt altceva...:)..cum ar fi alergatul pe banda:))

    RăspundețiȘtergere