joi, 6 ianuarie 2011

Adam si Eva

De cand ma stiu imi plac regulile. Intotdeauna le-am urmat si m-am ofticat si enervat cand cei din jur le incalcau si nu erau pedepsiti pentru asta. Deci si cei care trebuiau sa fie atenti ca regulile sa fie respectate dadeau cu bata in balta. Si asta ma enerva si mai tare. Ce e asa greu sa urmezi regulile? Si o maimuta s-ar descurca. Poate tocmai din cauza asta imi place sa fac cum scrie la carte, pentru ca regulile sunt usor de urmat. Nu-ti pune mintea la contributie, nu poti sa gresesti, nu-ti asumi riscuri. 

Dar cand regulile nu se aplica, cand toti cauta portite si fac compromisuri, de ce sa ne stresam? Oricum nimeni nu apreciaza persoanele care se straduiesc sa urmeze regulile. Si la urma urmei, nu tot e negru sau alb. Nu poti sa fii radical, ar trebui sa fii batut in cap. Nu are sens sa te fortezi sa faci lucrurile dupa un plan batut in cuie cand devierea de la plan este benefica pentru toti. 

Nu poti sa te superi pe cineva ca nu a ajuns la 3 la gara cand tramvaiele s-au stricat si taxiul pe care l-ai luat ulterior a avut accident. Nu poti sa te superi pe X ca a uitat sa cumpere mere, chiar daca a promis. Nu are sens sa ajungi la lucru la 9 fara 10 cand seful ajunge la 9 si 5. Asta ar trebui sa aplic eu dar OTL-ul nu ma lasa  :) 

Poti sa mananci drob de miel de Craciun, cozonac in mijlocul verii, lapte si varza la aceeasi masa, poti fi barbat mai aranjat ca o femeie, femeie mai dura ca un barbat, poti sa ai par vopsit la 13 ani si sa porti chiloti tanga la 80. Regulile ni le impunem singuri, nimeni nu ne pune cutitul la gat sa ne oblige sa purtam negru la inmormantari si rochie alba la nunta. Dar cum s-ar uita la noi babele cu baticuri daca am aparea la propria nunta in rochie mov cu picatele rosii? 
Vai fata mea, ce rochie e asta? Nu respecti tu obiceiul? Si ti-a si vazut sotul rochia inainte de ziua nuntii? Vei avea ghinion 7 ani cate 7. Si inca 7 generatii de acum in colo :)

Ma gandeam azi de ce a fost odata ca niciodata Adam si Eva? De ce nu a fost Adam si Emil? Sau Eva si Ioana :)
Eu vreau sa cred ca cei doi ne arata ca trebe sa fie un echilibru in tot ce facem. Cate putin din fiecare. 

Asta nu inseamna ca sunt de acord cu homosexualitatea.

4 comentarii:

  1. Da a fost candva Adam si Eva si apoi au urmat alte modele Emil si Ioana, dar dupa acestia au aparut fenomenele Adam - Emil si Eva - Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa traiesc dupa reguli, dar cateodata chiar nu poti trai dupa reguli, tre sa le depasesti sa ajungi sus :D vorba aia ... regulile sunt facute pentru a fi incalcate :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu traiesc dupa regula doar cand imi convine regula respectiva si ma aduce mai aproape de scopul propus :p Tot timpul spun ca in lume sunt doar nuante de gri nimic alb sau negru, apropo la ce spuneai tu mai sus, si atunci modific intelesul regulei dupa bunul plac. Binenteles asta nu ma face prea populara in fatza "autoritatilor" sau celor care vor sa se impuna :D Dar ce sa-i faci..daca cineva tot se supara in poveste atunci mai bine ei decat eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Hanina: exact, cand iti convine regula te tii de ea cu placere, dar cand nu, faci in asa fel incat sa-ti fie tie bine. Mi se pare si normal, ca doar fiecare e pentru el.

    RăspundețiȘtergere